twitter   facebook   rss

Sponsoren


JK Productions


Amarant Groep


Runnersworld Tilburg


Codediggers


Heerkens van Bavel


Interesse

Wedstrijden



close
Loading...


Uitslagen competitie: promotie/degradatie wedstrijd

23 sep 2012

De uitslagen van de promotie / degradatie wedstrijd van de senioren competitie. 

Vragen over de uitslagen kunnen gestuurd worden naar: atletiekzaken(at)av-attila.nl


close

Uitslagen Mannen

PDF

close

Uitslagen Vrouwen

PDF

Reacties:

Anna

17 okt 2012 - 10:32:37
Ik zie dat de punten bij de 3000m in ieder geval gecorrigeerd zijn, maar weet nog steeds niet of we de tijden kunnen geloven. Kunnen de finishfotos gepubliceerd worden? Voor onze atlete is een verschil van 21 seconden tussen de officiele tijd en haar zelfgeklokte tijd toch wel erg veel. Ze zou zelf graag weten wat haar echte tijd was, want het was in ieder geval een PR. Buiten een bericht dat mijn vraag naar de juiste persoon is doorgestuurd, heb ik verder ook helemaal geen reactie gehad. En nog een verzoek om de complete uitslagen met windmeting van verspringen vrouwen, want PRs, SBs etc tellen niet als er te veel wind was. Een sprong met minder wind is dan nodig, en die was er wel alleen heb ik geen bewijs.

Webmaster

05 okt 2012 - 20:45:54
Vragen kunnen gestuurd worden naar atletiekzaken@av-attila.nl

Ellen

02 okt 2012 - 08:31:40
Inderdaad Ron, ik heb helaas ook nog geen reactie gekregen. Is er iemand die nog een ander, wel werkend mailadres kent? Groet, Ellen Kuiper (Haag Atletiek)

Ron

01 okt 2012 - 10:06:56
Weinig (re)actie, dus dan nogmaals de vriendelijke vraag of de windmetingen ergens bekend zijn en geplaatst kunnen worden? Overigens heb ik het idee dat de overige vragenstellers ook nog geen reactie hebben mogen ontvangen? Overigens is ook het reactie mailadres nog steeds niet in orde ??

Anna

26 sep 2012 - 11:20:04
Ook een verzoek om windmetingen, maar dan in combinatie met alle verspringpogingen. Vanwege te veel rugwind tellen de meeste sprongen niet als (persoonlijk)records of seizoensbesten, maar andere sprongen wel (met minder rugwind). Ik heb het voor mezelf wel opgeschreven, maar dat is onvoldoende bewijs. Hebben jullie dus ergens de volledige uitslagen?

Ron

25 sep 2012 - 10:52:59
Ik zou graag uitslagen met windmetingen zien. Op de Au site staan de uitslagen wel met windmetingen, maar niet bij alles series (200m vrouwen en 100horden vrouwen). Graag deze alsnog beschikbaar stellen.

Anna Carpendale

24 sep 2012 - 10:27:26
Ik heb ook fouten gezien in de uitslagen van de 3000m vrouwen, en ook ik kreeg een foutmelding bij het versturen van een mail. Ik heb mijn mail daarom gestuurd naar 4 andere mailadressen van Attila. Hopelijk kunnen jullie er achter komen wat er mis is gegaan, en gecorrigeerde uitslagen publiceren. Groet, Anna Carpendale (Atletiek Maastricht)

Ellen Kuiper

24 sep 2012 - 09:05:44
Hallo organisatie, Er staat helaas een fout in de uitslagen van de 3000 m vrouwen. Ik probeerde net een mail te sturen naar atletiekzaken@av-attila.nl, maar dan krijg ik een foutmelding. Wat is het juiste e-mailadres? Groet, Ellen Kuiper (Haag Atletiek)